SERVIS

Poskytujeme také pozáruční a mimozáruční servisní služby pro notebooky zn. Apple MacBook, specializujeme se zejména na opravy základních desek. Pokud máte hardwarový problém se svým MacBookem, můžete nás tedy kontaktovat, nebo MacBook rovnou odeslat na naší adresu (Laptox.cz, Borkovského 1774, 252 63  Roztoky). Jen ho prosím dobře zabalte, pojistěte u přepravce a přiložte lísteček s kontaktem na Vás, stručným popisem závady (plně postačí "nezapne se", "nedobíjí baterii" a podobně) a zpáteční adresou. Není nutné posílat součásti, kterých se závada zjevně netýká - typicky třeba pevný disk (pokud je vyjímatelný), napájecí adaptér, nebo originální krabice. Odesláním zařízení na naší adresu souhlasíte s podmínkami, které jsou sepsané v tomto textu.

Notebook je možné na naší adresu přivézt i osobně (většinu jednoduchých oprav lze provést i na počkání), ale je nutné se předem domluvit - v pracovní dny je obvykle na adrese někdo přítomen téměř kdykoliv včetně pozdních nočních hodin, ale fungujeme především jako internetový obchod a nemáme stálou otevírací dobu. 

V den kdy notebook dorazí Vás po diagnostice notebooku kontaktujeme s návrhem opravy a její ceny. Ke zpoždění dochází prakticky jen v případech, kdy závadu není možné tak rychle diagnostikovat (závady typu "dvakrát do týdne se vypne"). Pokud opravu schválíte, obvykle je následující pracovní den vyhotovena a notebook je odeslán na dobírku Českou Poštou, nebo Zásilkovnou zpět na Vaší adresu za domluvenou cenu. Ke zdržení dochází jen pokud je potřeba díl, který není skladem, nebo je vyčerpána kapacita servisu, případně jde o závadu vyžadující delší testování. V případě takového zdržení Vám sdělíme možný termín opravy. Pokud opravu neschválíte, nebo není úspěšná, neplatíte nám nic a notebook je odeslán zpět.

Všechny servisní práce jsou prováděny přímo u nás, notebooky se nikam dále neposílají. Proto jsou opravy obvykle velmi rychle hotové a v případě potřeby je možné kontaktovat přímo pracovníka, který má Váš notebook na starost a má přesný přehled o situaci. 

Pokud jde o MacBook ročníku 2016 nebo novější, pro kompletní diagnostiku budeme potřebovat buď Vaše heslo pro přihlášení (postačí i pro host účet), nebo svolení se zformátováním disku (v takovém případě dojde ke smazání všech dat z notebooku). V žádném případě u nás nedochází k procházení, nebo dokonce zneužívání uživatelských dat, ale obavy o bezpečnost samozřejmě chápeme a opravu je obvykle možné provést i bez hesla, nebo bez zformátování. Mnoho funkcí ale nelze bez přístupu do systému otestovat a je výrazně vyšší pravděpodobnost, že Vám notebook pošleme zpět se závadou, kterou jsme neměli možnost odhalit. 

Téměř se to nestává, ale upozorňujeme, že při některých opravách, ale i při samotné diagnostice závad může výjimečně dojít k tomu, že namísto opravy dojde ke zhoršení stavu notebooku. Například pokud k nám pošlete notebook, který byl politý a od té doby občas nedobíjí baterii, v rámci diagnostiky můžeme částečně vyčistit třeba vzniklou oxidaci u SMC čipu a notebook díky tomu může přestat fungovat kompletně, protože se tím přeruší poslední kontakt, který součástka skrz oxidaci měla. Notebook pak tedy můžete dostat zpět nefunkční a v takovém případě neposkytujeme žádné náhrady. 

Pokud při opravě měníme díly, ty staré nefunkční běžně neposíláme zpět. Pokud si přejete tyto díly ponechat a přibalit k opravenému notebooku, prosím informujte nás předem. 

Na opravy poskytujeme záruku v délce 12 měsíců.

Prosíme neposílejte k nám na servis jiná zařízení, jako např. iPhone, iMac, nebo dokonce jakékoliv výrobky jiných značek. Pokud k tomu dojde, pošleme Vám balík zpět jen po uhrazení dopravného. Věnujeme se výhradně servisu notebooků zn. Apple. Na jiné výrobky nemáme náhradní díly, ani know-how pro rychlé, kvalitní opravy a tedy je k servisu nepřijímáme. Notebooky zn. lenovo servisujeme bez výjimek pouze pokud jsou zakoupené u nás. 

V případě, že dojde z Vaší strany k opuštění zařízení, tedy že nám zde notebook necháte a nebudete o něj jevit zájem ani po opakovaných výzvách z naší strany, zařízení po 24 měsících od přijetí přechází do našeho vlastnictví a může být prodáno, nebo rozebráno na díly. Přistupujeme k tomuto opatření neradi a většinou čekáme i po uplynutí této lhůty, ale bohužel zde po mnoha letech máme takových zařízení větší množství a naše skladovací prostory jsou omezené.